Ne postoji mnogo pastirskih plemena po kojima su automobili prozvani, kamoli čak njih dva. No za lutajuće pleme Tuarega iz sjeverne Afrike to i nije tako nezamislivo jer je 1978 . mnogo prije nego je VW prozvao svoju seriju SUV-a po njima, Ford svoj koncept Fiesta također prozvao Tuareg i taj je koncept bio posebno dizajniran za vožnju saharskim dinama.
Model Tuareg – utemeljen na Fiesti prve generacije – razvio jc Ford u suradnji s talijanskom dizajnerskom kućom Ghia koja je taj model opremila s C-nosačem i produžila krov pa je nalikovao karavanu.
.jpg)
Ovjes je učvršćen i podignut, a blatobrani prošireni kako bi se ugurale goleme gume za vožnju pijeskom i blatom. Poklopac motora nalikovao je ribežu za što bolji protok zraka.
Tuareg je zadržao Fiestin 1,1-litreni motor i 4-stupanjski mjenjač koji je snagu, nažalost, prenosio samo na prednje kotače. No uvijek ste na krovne nosače mogli učvrstiti lopatu za iskopavanje…
No potražnja za pustinjskim vozilom bila je ograničena pa Tuareg nikad nije ušao u proizvodnju. Naposljetku, zašto ići u kupnju namirnica kad možete izmusti devu?